tisdag 7 januari 2020

Back to VARDAG!!!

Jul & nyår har varit varit hel-ledig. Iaf för barnen! 
Dom har varit hemma hela lovet. Antingen ensamma, med mina föräldrar eller någon av oss föräldrar. Har funkat toppen.

Jag har iofs också varit lite ledig men att jobba på ICA innebär allt annat än lugn runt stora "Mathelger". Missförstå mig rätt, det har varit såååå roligt! Kunderna är glada & det blir en viss stämning i butiken. 

Men nu ska det bli skönt med lite lugnare tempo på jobbet, inga förvirrande röda dagar mitt i veckan och återgå till rutiner & "den grå vardagen" som jag älskar så. 
Och barnen verkar också peppade. Astrid la fram kläder till första skoldagen redan i lördags! 

Imorgon börjar alltså skolan för barnen igen & jag är LEDIG o ensam hemma! Alltså dom lediga dagarna m barnen hemma under jullovet har varit mysiga men jag älskar/behöver också min "ensamhet".

Så imorgon är det jag som får iväg barnen till skolan, tänder en brasa, dukar frukostbrickan o landar i soffan under en filt framför "Nyhetsmorgon".  

Ska bli sååå himla skönt!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar