torsdag 29 oktober 2009

Det blir aldrig som man tänkt sig.

Istället för kopp te i soffan blev det dusch & sen körde jag Anders till Statoil HK.
Och när jag ändå va ute och flängde så passade jag på att åka ner till systra i SKHLM och luncha, Lax sushi MUMS!! Och det går ju inte att gå i en galleria utan att shoppa lite. :-)
Sen en sväng förbi jobbet och snacka lite strunt. Saknar det faktiskt lite redan. Kanske mest för att det börjar bli långtråkigt att gå hemma utan något att göra. Blir nog bättre när bäbisen kommer.
Sen till COOP för att sist hämta skrutt ungen på dagis! Älskar stämningen på dagis. Är så nöjd med vårt val!
Det va min dag!

Lite bildbevis på dagens shopping! På blommigt humör idag tro?





Hittade jättefin blommig jacka på Myrorna till Agnes. som ny.


Jätte fint stort fat som jag bara inte kunde släppa trots att det va ordentligt naggat. Oxå Myrorna såklart!



Och några kökshanddukar & en necessär För det har jag inte en massa redan. ;-)


Hoppas ni får en trevlig kväll.



2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig lunch. Alltid kul med oväntat besök...ja faktiskt gevalia träffade så rätt med den sloganen :)
    Vilka fina fynd du hittade på myrorna. Agnes jacka är ju helt bedårande. Men hur ska du förklara ännu ett fat för Anders. Eller ska det fasas eller fatas (hi hi hi) in i smyg månne???

    SvaraRadera
  2. Ha ha !! Fatet va inte mitt största problem. Han kan ha gett upp på den punkten. Jackan tog däremot emot lite. Och jag får nog slänga en av dom gamla necessärerna.. :-)

    SvaraRadera