torsdag 19 november 2009

Fläskläpp & vardagslyx....

När Anders kom hem med Agnes från dagis och vi fick se hur läppen såg ut så packade vi in oss i bilen igen samtidigt som jag ringde husläkaren för att se vad dom tyckte. Det va inte vackert, stackars lilla sötisen. Vi hann inte mer än gatan ner innan sköterskan i telefonen lugnat mig med att det kan se riktigt köttigt ut, man syr ändå inte i munnen & så länge hon ätit och inte blöder så är det inget att komma in med.. Så hem igen och köra en "soffig" eftermiddag m glass, äppleklyftor, "Dora", bok läsning & lite alvedon..



Och nu efter lite glass & Alvedon är hon samma gamla Agnes.

Älskar när det kommer MASSA kul med posten. Händer sååå sällan men idag va det lilla julafton. Tänk så lätt road man är.

Nu blir det Agnes favorit mat BLODPUDDING!! Sen ska vi nog ta oss ett bad och krypa tidigt i säng (iaf hon).

Imorgon ska jag förnedra mig genom att åka till Barnmorskan. Hon trodde jag skulle fått en bäbis innan det.. TJI fick hon! Hatar när jag har rätt....Får nog en tid på Danderyd bokad för överburenhets kontroll runt månadsskiftet. :-S Har bestämt mig för att INTE plocka upp adventsprylarna innan bäbisen kommit. Orkar ändå inte ut och plocka grejer till adventsljusstaken som det är nu.

2 kommentarer:

  1. Stackars liten :( Hur blev det med fotograferingen då. Tog dom ändå eller??

    SvaraRadera
  2. Jo det gjorde dom väl... Va bara gruppfoto. Hon va ju glad igen efter lite tårar..

    SvaraRadera