onsdag 14 april 2010

Idag är det min

FÖDELSEDAG!!!

Och jag hade glömt bort det... :-)
Vaknade, låg & drog mig och pratade m Astrid en stund,Steg upp, bar ner barnen, fixade välling och satte mig vid datorn. Loggade in på Facebook och såg ett grattis, tänkte att det va till "fruskapet" klickade vidare och fick ett "grattis på födelsedagen"!! Aha!! Då gick det upp ett ljus! Det är ju min födelsedag idag!!! Skarpt Lina!

Då har man kommit till 32 år!! Och lärt mig att det är då man slutar ha födelsedagspirr i magen så fort man vaknar. Eller är det bröllopet som har snott min "Thunder"?

Undrar vad jag ska göra med MIN dag? kanske dra till stinsen och byta storlek på en dop-present och unna mig en stoooor LAX-sushi?

1 kommentar:

  1. Grattis på våra födelsedagar =)

    kram från bella

    SvaraRadera