söndag 8 september 2013

Sådär Söndag..

Vaknade samtidigt som Anders satte sig upp som ett spett i sängen... KLOCKAN ÄR 07:05!! Anders båt går kl 08:05!!!  Det tar 45min till stan & inceckningen stänger 15min innan avgång.... Faaaaaan!!  Springer efter Anders & packar ner det han slänger åt mig, konstaterar att det är galet dimmigt ute. "Kör försiktigt", Puss & Hejdå!  Anders ska på möte imorgon & dom andra båtarna från ön va tydligen fulla. Hemma imorgon igen.. Jo, han hann med båten....

Så va jag & Astrid vakna....... Bolibompa frukost i soffan.

Resten av dagen orkar jag inte skriva om. Skrik, bråk & kaos! Jag fattar inte varför dom måste skrika som grisar när dom leker.........   Gaaah!!!

Jag & Agnes avslutade dagen med att åka till Lifride träsk & fiska mört i två timmar. Det va nog min räddning. Sen hem & natta Astrid!

Nu sitter jag här & har äntligen beställt lite grejer från Panduro. Sen förra vintern har jag samlat på mig endel grejer på loppisar med syftet "göra om" & sälja på Årets Julmarknad här i Stånga! Dags att dra igång "Remake" verkstaden nu......

Har 2-3 ideér men försöker hitta några till....


1 kommentar:

  1. Vad ska du göra för kuligt? Jag håller också på och pysslar till julmarknaden!

    SvaraRadera