torsdag 10 september 2015

Om en vecka...

Om exakt en vecka är klockan bara 4 på eftermiddagen där vi är.. Om en vecka är jag, Emma, Lizen & Cilla framme i New York! Vi har förhoppningsvis fått checka in på vårt hotell, gått "husesyn", fräschat till oss efter flygresan & redo att bege oss ut i eftermiddags myllret på Manhattan för att utforska grannskapet, äta en bit mat & njuta av att vi äntligen är DÄR!! 



Om en vecka har jag klarat av ännu en flygresa.. Jag ser ändå fram emot den med en skräckblandad förtjusning. Den kommer ju ta mig till underbara New York för 2.a gången, denna gången tillsammans med 3 goda vänner. Det kommer vara värt all ångest & oro. Men samtidigt så längtar jag just nu mest efter att ha fått i mig mitt lilla vita "flyg-piller", gå ombord, lyfta & få somna för att sen vakna några timmar innan landning, kolla lite film & dricka några öl innan landningen.  

Jag har rätt bra koll på allt inför resan. Dollars är fixade, pass, transfer & etsa-intyg är under kontroll, jag har koll på vad som ska packas & känner mig väldigt redo! Men först ska förkylningen bara bli lite bättre. 

Can´t wait på att få utforska staden tillsammans med 3 goda vänner, BARA VI 4. Shoppa, göra utflykter, äta gott, dricka gott, dansa & bara strosa runt tillsammans på New Yorks gator i nästan 7 dygn!   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar