söndag 21 februari 2010

Varit en slapp dag...

Festen igår va toppen kul & maten jätte god. Så roligt att träffa alla. Lite mosigt at ta sig hem på natten dock. Kommit endel snö. Så pass att vi fick backa hela vår gatan upp. 10cm snö, framhjulsdrift & odubbat är ingen bra kombo..
Lite trött idag men mest pga att vi kom hem sent & att jag vaknade kl 6 och inte kunde somna om. Idioti! Så jag och Astid tog en tupplur mitt på dagen sen. Så sköööönt!


Melodifestivalen kollade jag på i morse mer än så är det inte ens värt att skriva om den saken. USCH!


Testade nytt recept från senste buffe till middagen ikväll. Blev en fullträff och kommer absolut att lagas snart igen. "krämig pasta med kyckling & grönt"



Söndagsmiddag.

Astrid börjar bli mer & mer stadig i rygg & nacke.. Min stora tjeja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar