lördag 13 mars 2010

Ordbajsaren....

Läste igenom inlägget om dagarna som varit... Shit.. Fullt av stavfel, svammel & helt osammanhängande Hoppas ni fattar vad jag yrar om. Kanske att jag går in med stavnings programmet och städar upp eller så får det va så.. Säger ju rätt mycket om hur man funkar efter sådana händelser...

Det har varit lite upp & ner som sagt och när vi kom hem idag släppte allt! Oron, sömnlösheten & stressen. Är såååå sjukt trött men vill inte riktigt somna. Har dåsat lite i soffan men det va bara 10-15 min. Hjälpte mig iaf att hålla mig vaken över "Mello-finalen" fast den kändes inte speciellt kul heller. Tänk va oviktigt allt annat blir när ens nära & kära är sjuka eller har skadat sig. ;-) Vill typ sitta och kolla Astrid hela natten. Men jag vet att det är lite överspänt. Och jag behöver verkligen sömnen.

Så nu ska vi krypa ner i sängen & kolla film. Anders har flyttat runt lite så nu har jag henne i sin säng som står m klossar (fynd från Ullared) som lyfter upp huvudändan på sängen. Så kanske kanske att jag kan slappna av och få vila lite. Men har för säkerhets skull packat en väska för 1-2 dar som står klar om vi åker in inatt igen. Sköna m permiss är att jag har min plats kvar så om hon blir sämre eller om jag blir orolig så är det bara att åka in igen.


God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar