lördag 15 januari 2011

Vilken dag & kväll!!!

Heldag i Globen för ALLA statoilanställda, privat som bolagsdriven, HK & depån... "Go on 2011" maffigt med över 2000 pers på plats, några fick ju tyvärr vara hemma & sköta rullet på station såklart. Konferencierer under dagen va Filip & fredrik. På eftermiddagen va det bla föreläsning med Underbart duktiga & fängslande Christer Olsson. Med ledord som: "Du läcker vad du tänker" & "Jag älskar dig till 80%, resterande 20% har jag bestämt mig för att acceptera" :-)
Sen hade vi möten stationsvis.Vid 17:30 va det "fritt" i några timmar. Efter någon öl i baren bytte jag om & sen vankades det fördrink i Anexett.Efter det så öppnades dörrarna till en ombygd globen Arena....

Shit va maffigt det va!!



Kvällen fortlöpte med 3-rätters middag och lite prisutdelning till bla. "bästa matsäkerhetsstation" & "Ligans" 1:a, 2:a & 3:e platser. Som sista prisutdelare kom bla September in & alla jublade!! Hon sjöng " vem ska jag tro på" för att komma tillbaka lite senare & dra även senaste hiten, Satelites & mikrofonkåt!!



Det va verkligen jättekul. Roligast va nog att träffa alla gamla kollegor som flyttat runt, bytt station eller börjat på HK. Nästan lite som en klassträff. Träffade bla Marie som jobbade på järva när jag började för 10år sen och sen jobbade vi nog ihop i 5-6 år. Henne har jag inte sett på över 3 år (förra gången det va Kick of)!!!

Vid 01 tiden kände jag att nu är det på topp så då beställde jag en Taxi & åkte hem. :-) Idag är jag aningen trött och lite tung i huvudet men annars är det faktiskt okej... Hur som helst så värt det.

Ps: Om ni tittar på mina bilder så förstår ni nog varför jag MÅSTE ha en "Iphone". Samsung kameran suger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar