lördag 2 april 2011

Mamma&pappalyx på varsit håll...

Har precis kommit hem efter att ha lämnat Anders hos sin bror m en kasse "Heini".. Efter att han har varit hemma & vabbat en vecka är det nog det minsta han behöver. Själv ska jag mysa till det lite här hemma innan det bär av till stan för att hämta hem Anders. Så fort Astrid somnat ska jag göra min klassiska "lyx pasta". Lite dyrare pastasort, ruccola, mozarella, avocado, salami Napoli/milano lite andra grönsaker & på toppen peppar,salt, olivolja & balsamico. Så med det fatet i knät ett stort glas kall Cola ska jag bänka mig i soffan med Filmen "The social network" alltså filmen om mitt älskade Facebook. Sen blir det väl säkert lite shopping bloggning. Kom ett paket från HM igår & idag slank jag inom myrorna & hittade lite smått & gott.. På återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar