söndag 17 november 2013

Flitens lampa lyser äntligen...

Klockan är halv 2 på natten & jag är INTE trött... Full av ideér & energi! Damn you fullmåne, eller är det måntro pga att jag inte jobbat så mycket i veckan? Att vab:a är slitigt men mest på tålamodsfronten, för min energi har återvänt & hjärna har gått på högvarv senaste dygnet.... Och källaren börjar närma sig iaf kontrollerbar.
 
Så ikväll satt jag vid datorn & kollade på lampan i hörnet med bara stålram som Anders HATAR då den ger för starkt sken enligt honom. Jag kom att tänka på mattrasorna jag norpat några hos farmor. Dom jag trott att jag skulle fixa att virka/fläta en matta av. ELLER HUR!! Men att vira dom runt runt runt en avskalad lampskärm va mer på min nivå!!
 
Såhär blev det!!


Riktigt nöjd om jag får säga det själv....
 
Lite ojämt & sne stålstomme.. Men ljusskenet blev mjukt & fint!! 

1 kommentar: