söndag 5 maj 2013

Söndagen blev visst en vilodag...

Hade visst blivit fel på schemat (både jag & en kollega stod på samma pass) så igår när jag kom till jobbet fick jag veta att det va inte alls jag som skulle jobba idag Söndag. En glad överraskning..

Igår innan jobbet hann jag med lite loppisar, hittade dock bara endel kläder till barnen. 2 t-shirtar, 1 linne, 1 tröja, 1st dino-jumpsuit (som det redan bråkats om), en randig solklänning till Agnes & en blommig klänning till Astrid. Allt för typ 150kr.


Fina kläder i bra skick från bla Åhlens, Lindex & HM..
Och så denhär läckra Comfort dockan till tjejerna. Ni vet reklamen för sköljmedlet. Tycker dom figurerna är asläckra så denhär blev jag nog gladast över igår.  5kr

Älskar att äntligen kunna hänga ut kläderna. Torkar sååå mycket bättre & luktar så gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar