fredag 24 maj 2013

Senaste tidens loppisfynd...

Som sagt varit mycket nu men några gånger i veckan hinner man inom "kupan" eller "9 liv" påväg till eller från jobbet....Här har vi senaste gosakerna jag hittat...
3st rätt stora goda tunna lilatonade glas. 5kr/st


Super rolig & snygg barnbok...   5kr

En liten fin ask att lägga piller & annat smått i. Perfekt till handväskan. 10kr

Måste sluta med yllefiltar.... Men denna hade så fina färger att den kunde jag inte lämna. Lite noppig men hel & ren. Och ännu renare efter ett varv i tvättmaskinen. 100kr

En "Monica" bricka 15kr, en "Arkad" assiett från Gefle 5kr, Boken igen & så hittade jag lite nytt på Ladan i Hemse som nu öppnat för säsongen. Minimuffin formar från RICE & En sådan man klämmer fast papper på för att ge dom stadga. Blir min "TO DO" List hållare. Bara för att den va så himla snygg helt enkelt. Från "Housedoctor" tror jag det va...

Och en härligt stor Tekopp från Arabia. 40kr

Nu ska jag hämta hem barnen som följde med "faffa" hem en sväng... Sen blir det deras favorit mat, hemgjord ärtsoppa! Är det fredag så är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar