söndag 30 mars 2014

Nu är det nära..

Jag har packat & börjar fatta att det är semester nu. Kan däremot inte förstå att vi faktiskt är i NYC om mindre 2 dygn. Jag är fortf lugn & sansad. Inte ens en gnutta ångest faktiskt. Jag tror detta kommer bli bättre än sist iaf. Tror faktiskt att jag kommer klara det fram till Dagen D. Kanske för att jag bara tar ett steg i taget (nästa är att vi ska till Stockholm imorgon) eller för att jag testat tabletterna nyligen.

Nu är väskorna packade & vi har kollat alla papper, pass & vouchers. Mamma & pappa har fått alla instruktioner & telefonnummer. Imorgon bitti ringer klockan tidigt & vi börjar resan mot New York via Stockholm..

Hoppas kunna lägga upp lite här också under resan. Men gissar att jag kommer vara flitigast på Instagram & Facebook..

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar