tisdag 1 november 2011

Korvfinger & tystnad..

Va hos husläkaren idag m en lite lapp där jag beskrev vad som va fel m min nagel. Va sköterskan som sa att det va bättre m lapp och att försöka undvika att viska för det förvärrar bara det. Doktorn vred, tryckte & klämde på nageln sen beslutade han att bedöva det (2ggr då första inte tog mer än halvvägs) & efter lite väntan så "lättade han på trycket" under min nagel .. :-S Inte skönt, speciellt som bedövningen inte tog ordentligt trots 4 stick.. Men jag kunde ju ändå inte skrika så vi körde på & avslutade trots att det kändes endel ändå.. ;-D Dels för att jag tycker bedövning känns såååå äckligt. Ja ni vet ju hur jag är...



Blir hemma från jobbet till Torsdag för det går lixom inte att jobba där jag gör utan att prata & viska gör det bara värre så jag vill ge rösten en chans att komma tillbaka för jag ska jobba i helgen. Så nu är det total, el iaf "så tyst som det bara går" som gäller.. Fingret tror jag inte kommer va några probs.. Fast då har iofs inte bedövningen släppt än. :-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar