måndag 3 januari 2022

Jag ser inte ut sådär....

 Om jag nu ska dra igång det här med bloggen igen så MÅSTE jag ha en realistisk BILD på mig här till höger. 

För såhär ser jag inte ut längre. 

Bilden är typ MINST 5-6år gammal. 

Glömmer aldrig när jag tvingade Anders att ta 150 tusen bilder på mig för en halv evighet sen att ha till loppisbloggen jag då körde på "Hela Gotland". 

typ 3 blev bra. Jag gör mig sällan bra på bild. 

Detta är mer jag hur jag ser ut nu, på riktigt... 

Såhär ser jag när jag skrotar runt hemma.
Under en fin dag i loppisen..
Efter en solig dag i loppisen.. 

När jag fyller år. 

Nu är jag liiite äldre, lite rynkigare samt lite smalare efter att jag för 3-4år sen insåg att domdär envisa om än hyfsat få men "felplacerade" bäbis-kilona inte gick att ursäkta längre när Astrid min sistfödda va 8år. 

Jag röstar på den senaste bilden alltså den sista. Den är från i våras när jag fyllde 43år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar