söndag 27 mars 2022

Veckorna som gått..

 Förra helgen när solen sken & det va ljuvligt vår-väder va planen att jag skulle ut och ta itu med Loppisen o massa annat utomhus. 

Men orken/lusten uteblev så det blev serie-maraton inne ist. 

Så får det va! 

Det va gudomligt skönt att göra inget.

Men igår, 1 vecka senare infann sig energin. Det blåste galet ute och va rätt kyligt i vinden men det va iaf uppehåll o sol. 

Före:

Har bara tryckt in allt som kommit in i vinter.

Så jag körde några timmar i loppisen och jag har nu en plan på vad som SKA göras för att kunna öppna i påsk.
Har gått igenom & fått koll på vad som finns i lådorna!

Efter:
Lite luftigare iaf.
Nu är jag igång med att prismärka, damma/diska av och snart ska allt nytt & fint packas upp! 
Först ska det bara dammas & sopas av där ute...

Ser sååå fram emot Loppis Sommaren 2022!  

Och i veckan kom grävaren & nu har jag hopp om att kunna odla massa blommande & gott i sommar.


Den gamla gräsiga odlingen är ett minne blott. 

Med hopp om en fin vår & sommar med loppis & odlingar när jag inte jobbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar