tisdag 25 juni 2013

Firar löning med både nytt & gammalt!!

Älskar Sommar-REA. Va förbi Åhlens. Hittade denna solhatt till Astrid men Agnes blev så förtjust i den (jätte söt m massa små fiskar på) & en klänning. Astrid får en Emil keps & 2 klänningar.

Så blev det såklart en tur till kupan & 9 Liv. Idag va första gången på länge som jag faktiskt hittade lite kul på kupan i Visby.

GRATIS Galgar!!!!  Emaljkoppar 5kr/st. En fin glas burk/skål. Och ett gäng assietter & kaffekoppar i serien "Kosmos" Uppsala Ekeby 5kr/ del (orkade inte packa upp ur pappret & ta bild)! Och den gröna runda vaxduken för 30kr på 9liv!


Och så denna urfina Danska cykel som nog är för liten för båda tjejerna men för 40kr kunde jag inte låta bli! Då får den stå här & vara söt tills Felicia eller någon annat litet barn vill/kan cykla på den!

Känslan när jag åkte mot jobbet va... Näääää jag vill inte.. Vill fortsätta & åka runt till alla loppisar & fortsätta fynda! Verkligen kul idag & kommit in endel nytt...  Kanske kan va bra att pausa en vecka då & då för att bli övveraskad när man kommer in.. Men då kanske jag missar något.. ;-D Kanske dags för en heldag runt ön på fredag när jag är ledig. Fröjel RETRO öppnar tex på Torsdag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar