söndag 16 juni 2013

Nu stannar han....

I Fredags kväll kom Anders äntligen hem från Sthlm & nu vet vi att han stannar på ön framöver. Kanske inte på heltid men det blir iaf inte Stockholm VARJE vecka...
Min stabila klippa, min älskling & finaste vän! Vad man uppskattar kon när båset varit tomt....   ;-D 

Det är helt overkligt.... Vi har inte ens pratat om det speciellt mycket för det känns för bra för att vara sant. Vilken lättnad!!

Jag gick nog på tandköttet mot slutet av denna veckan. Varit mycket både på jobbet & hemma! Min lediga dag sov jag bort. Har sagt det förr men det tåls att upprepa: Jag är grymt imponerad av alla ensamstående föräldrar!! HUR ORKAR DOM? HUR FÅR MAN IHOP DET MED JOBB? Alla ni "enastående-föräldrar" imponerar mig & har min fulla respekt!!

Idag har jag så äntligen varit ledig också. Försökte ligga & dra oss länge båda två medans barnen lekte. Stängde igår & va hemma först 23:20.. Sen har vi ägnat dagen åt att städa, packa ner vinterkläderna & plocka ur garderober mm. mm. och lagt en hel del i loppishögen. Älskar sådanahär dagar då vi bara såsar runt hemma alla tillsammans men ändå får mycket gjort.  :-D

Min plan är att ha loppis någonstans, under slutet av vecka 31 då jag har semester. Så mycket urvuxna kläder i barnens lådor, leksaker som inte leks med & så har jag en massa grejer/gardiner/kläder som inte använd heller.. Hoppas jag lyckas hålla vad jag bestämt mig för. Planen är : Skicka in annonsen till tidningen i början av semesterveckan så att jag mååååste plocka fram allt & inte kan "komma undan". Är ju så kul & skönt efteråt!!

Nu vankas det snart soffan & Wallander rulle! Kl 05:00 imorgon börjar en ny vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar