måndag 30 juni 2014

Det är sååå kul...


..och lite läskigt oxå.  Men nu är mitt Sommarnöje, mitt "Hobby-jobb" äntligen igång. Min Loppisblogg på Gotland.net!! Kan knappt tro att det är sant att jag fått förfrågan & äran att blogga om min hobby och min ide´om att i första hand konsumera begagnat före nytt. *nyper mig i armen*

Jag hoppas att ni alla ska uppskatta & finna inspiration till era loppisturer här på Gotland (funkar ju delvis i resten av landet också) med inspiration & tips från bloggen.

När man lever & jobbar här på Gotland så är det ju NU på sommaren som det är mest fart. Så också för mig. Har ju ett vanligt (rätt nytt) jobb också där det är högsäsong just nu. Men det är ändå ett nöje, ett andningshål att få göra detta på min fritid. Kanske att det blir lite tystare här på min vanliga blogg & mest länkar till loppisbloggen. Men så får det vara. Jag gör vad jag hinner, vill & orkar med helt enkelt.

Ikväll har jag fotograferat & skrivit ett inspirationsinlägg som postas på loppisbloggen imorgon.

Så häng med här, där, på Facebook eller på Instagram #loppisbloggen. Jag låter överallt eller iaf någonstans.. 

Nu är klockan alldeles för mycket. Imorgon tutar klockan vid 7. Dags att sova & ladda om.

God natt fina ni!! Och TACK för alla delningar, "likes" & heja-rop på FB & Insta! Ni peppar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar