onsdag 23 juli 2014

Vilka dagar!!!

Senaste dagarna har varit roliga & fullspäckade med massa roliga händelser!!

I Lördags va jag på Dalhem IF:s loppis. Läs om det här på min Loppisblogg! 

Sen ilade jag hem till Stånga igen för att duscha, piffa & pimpa mig inför ett efterlängtat bröllop!

Fina Lisa & Micke fick varann en varm & solig dag här i byn! Vackert, svalt & skönt i Stånga kyrka.


Makalöst vackert brudpar!
All lycka till er 2! 


Och efter en UNDERBAR kväll/natt med gudomlig mat, dans & skratt vandrade jag hem genom den ljumma sommarnatten med bara strumbyxefötter.


Dagen efter vankades det Brunch på våran tomt. Grillat, öl & skönt häng med bröllopsgänget i sommarsolen.

Efter fest 2 dar i rad blev måndagen tung men jag lyckades ladda om och igår vankades den "Så mycket Burgsvik" med några fina tjejer, öl, en exotisk planka & massa dans & sång. Som jag älskar er fina vänner. Ni förgyller verkligen mitt liv!

Vilken kväll med Micke Syd från Gyllene Tider & Tommy Ekman från Style... 

Idag blev skön ledig dag. Vila, städning, bad vid Herta strand & nu ska jag & Anders äta finmiddag med lammkotletter, gratäng, rödbetor & rödvinssås.

Nu är det bara 3 arbetsdagar & en loppis kvar innan vi om en vecka befinner oss på Rhodos med Anders föräldrar, syskon & barn.  Längtar ihjäl mig efter semester. Varit ett omtumlande år med jobbytet.

Missa inte vår loppis här i Stånga på lördag!! Vi börjar 1h efter FG86 så är ni ute på vägarna så är det inte långt mellan Fardhem & Stånga. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar