fredag 5 juni 2015

Im in love...

Äntligen har jag fått träffa min systerdotter, lilla Nancy.. Varit en mysig kväll m förlossningsprat, journalläsning, knorrande bäbis & soffhäng.

Lilltjejen är sååå liten.. 46cm över havet är inte stort. Har aldrig haft något så litet i famnen. Hon är verkligen yttepyttig men så fin. Perfekta öron, super små naglar & långa ben..  
Vi gillar varandra redan.. Eller jag gillar henne iaf. Hon diggar mig mest när hon är mätt. Men jag verkar iaf vara helt okej att sova hos. Tänk att det kan vara så underhållande att sitta & titta på en sovande bäbis som drömmer. 

Inatt är det Maja, Joels & Nancys första natt hemma.. Jag har krupit ner i min källare. Jag är så glad för dom att dom äntligen fick komma hem. Och jag ska njuuuuta av en natt med ostörd sömn i min favvo säng. Hoppas dom där uppe också får lite sömn.

Imorgon kommer mormor & morfar vinga!! Jag tänkte ta en tur & hälsa på dom andra fina bäbisarna som landade i Maj. Och så ska jag försöka hitta en perfekt pyjamas till lilla Nancy...


Har jag sagt att det är STORT att bli Moster!!??   ;-D

1 kommentar: