tisdag 23 juni 2015

Loppistider...

Nu drar loppis-sommaren 2015 igång. Jag kommer nog ligga lite lågt här på vanliga bloggen närmsta veckorna då loppisbloggen på Gotland.net kommer få mer av min tid samtidigt som jag ska hinna med min egna loppis, vanliga jobbet, livet & att åka på loppisar och auktioner.

Peppad som tusan & ser fram emot att hinna med så mycket jag mäktar med på loppisfronten.
Imorgon har jag öppet igen.. Ska bli kul att se hur det funkar på "vardagar".. I Söndags va det galet kul i loppisboden med massa besökare/kunder..

Jag är så glad att det går så bra.. Att kunderna är nöjda med utbudet & priserna (som jag försöker håller låga) och att jag trots "bara" marknadsföring på Facebook, loppisbloggen & lappar når ut till så många.  

Dom här godingarna finns fortfarande kvar. 


Imorgon är jag & barnen lediga. Blir en skön dag hemma med  sovmorgon, tvätt, uppackning i loppisen, disk & pyssel i trädgården mellan kunderna! Hoppas & tror på bra loppis & trädgårdsväder. Dvs växlande molnighet m skurar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar