tisdag 6 oktober 2015

Cravings...

När vi landat på Arlanda påväg hem från New York så hade vi ca 1h att slå ihjäl innan vi va tvungna att vara i Nynäs för båten hem. Jag föreslog frukost hos min syster som bor påvägen söder ut. Tjejerna nappade på det & ingen va gladare än jag som fick 1h med min fina lilla Nancy & självklart härligt att träffa syrran också.

Vad hon hade vuxit på dom veckorna jag inte träffat henne.. Nu är mina "Nancy-cravings" värre än någonsin. Det va lite plågsamt att bara få 1 ynka timme.. Men bättre än inget.
Om 1 månad får jag äntligen gosa med denhär söta lilla pinglan igen i några dagar. Ser bla fram emot varenda blöja jag får ta dvs mys & pratstund på skötbordet på tumanhand.  

Under tiden passar jag nu på att gå igenom lådorna med bäbiskläder. Har 4 högar! Säljas, skänkas, slängas & en Nancy hög. 

Det är något otroligt magiskt med att bli moster och det ska bli en ära att få bli hennes fadder. Men det är sååå trist att bo en bit ifrån. Är mest rädd för när hon blir äldre, att hon inte ska känna igen mig mellan gånger när vi ses. 

Jag vill ju inte ha fler barn men det är så lyxigt & mysigt att få njuta av godbitarna från bäbislivet med min systerdotter. Det ska bli så spännande att se henne växa upp.  

Räknar dagarna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar