söndag 30 december 2018

Sista dagarna på detta året...


Helgen har varit lat & skön.. 
RELOAD!

Igår slappade jag runt här hemma & kollade film. På kvällen vankades det häng hos en kompis med pizza, öl & tjejsnack.  
Så mysig kväll.

Somnade runt 1 och sov till 6. Slösurfade lite till kl 7 och skulle bara blunda en stund innan jag tänkte stiga upp.. Vaknade kl 10:45... 
Sååå skönt o välbehövligt! 

Idag har jag tvättat, städat lite o slappat. 

Vid 15 möttes vi upp ett gäng på Gumbalde för att ordna inför nyårsfesten.. 

Vi möblerade om i salen, dukade, jag dubbelkollade antalet anmälda, barnen hjälpte till & vi gjorde det nyårsfint! 
Vi blir 28 vuxna & 19 barn!! 

Ser så fram emot imorgon kväll.. 
Brukar bli roliga, fina, sköna & mysiga nyårsaftnar med detta gänget. Roliga är att det kommit till några nya också.. 
Ser fram emot Jockes mat! 
Menyn ser fantastisk ut! 

Väl hemma igen landade jag i soffan med vårt Nintendo 8-bitars och slog ihjäl en timme..


Imorgon är det arbetsdag till 16 och sen ska jag snabbt hem och svida om & piffa lite innan det är dags att gå över gatan till Gumbalde och förbereda det sista innan gästerna kommer. 

I övermorgon är det ett nytt år.. 
Och det känns bra. 
Detta året har varit fantastiskt, omtumlande & härligt! 
 Ser fram emot 2019 med massor av 40-års fester & minst 1 resa ( inte mindre än 6 av mina vänner som fyller 40 nästa år).. 
En av dom är min man! 

  Har som vanligt inget direkt nyårslöfte. Bara det gamla vanliga att försöka njuta o ta vara på livet & göra kul saker. 

På nyårsdagen kommer det som alltid upp en sammanfattning av mitt år här på bloggen! 

Så håll utkik här, så hörs vi nästa år! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar