fredag 16 juli 2010

Dagarna ser likadana ut...

och det är väl det här som är semester.... I like faktiskt.

Idag har vi badat några gånger. Solen skiner och det är riktigt varmt. Som tur va fläktar det ändå här vid kusten. Till och med jag har badat. Trots lite ågren över min 2-barnskropp. Men efter att våra norska grannar varit nere och badat & jag insett att jag inte är ensam om just 2-barnskroppen så tänkte jag... Ja men va f*n... och så tog jag på bikinin.

Vet inte om det är som Agnes har utvecklat sin fantasi eller om hon blivit knäpp men hon har börjat leka att hon är en katt. Ska ha vatten på ett fat på golvet, kryper runt och mjauar och slickar mig på benet. Helskön & skit rolig!!

Nu ska jag plocka leksaker från hela tomten sen ska vi nog bada en sväng till innan barnen ska börja nattas!

1 kommentar:

  1. Hihi =)

    Mina har precis går fasen "Karlsson på taket" och förra året var det "Emil" som gällde. Jag väntar med spänning på vad som komma skall =)

    SvaraRadera