lördag 24 juli 2010

Slutet på en era....

Jag tror nämligen att Astrid ammade för sista gången i förgår. Jag skulle nog kunna fortsätta att små amma ett tag till men då hon inte ens blir mätt på det & inte söker efter det så känns det smart & naturligt att bryta nu. Är ju inte för min skull jag ammar trots allt. Känns lite skönt, som ett naturligt steg & ändå väldigt vemodigt. Antagligen pga dett det va sista gången. Blir ju inga fler barn nu om det blir som vi bestämt. Ja ja.. Allt har sin tid......
Blev 7½ månad för henne med (trodde jag inte för 3-4 mån sen) precis som med Agnes. Och jag ska tillägga att jag är väldigt tacksam att det trots lite seg start & med "tillägg" från 3-4mån ändå har fungerat väldigt bra även denna gången.

Min lilla bäbis har blivit ännu lite äldre... Och jag ska unna mig lite nya snygga bh:ar istället för dom trista lättvättade amningsbh:arna. Lär väl behövas om någon vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar