torsdag 22 april 2010

Hit, dit, bort & sen hem igen....

Lämnade Agnes på dagis, jag & lilla fräsade vidare till ICA för att köpa en flaska till då det blir mer & mer ersättning till lilla fröken, en sväng inom HM där jag hittade sommarens ballerina, ett par tights & röda läppar till lördag (Hade ju 200 kr presentkort som inte gjorde någon nytta i plånboken) ;-) Astrid hittade ett par byxor på REA.
Sen bar de av till "liten&stor" för att lämna in en stor kasse kläder till försäljning. Efter det åkte jag & Astrid hem till Janet & "Bisse" för lite bäbishäng & kaffe. Alltid lika trevligt. Sen va klockan 14 och det va dags att hämta på dagis igen...






Det går fort när man har roligt!!
Och imorgon är det en ny kul dag... Vi ska till "Lekiz" m Janet & barnen, sen kommer min mamma & syster ut och fikar. Bäst att gå och lägga mig så att det blir imorgon snart. ;-)
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar