fredag 11 december 2015

Tomten kom tidigt i år...

För några dagar sen fick jag min efterlängtade & högt önskade julklapp lite tidigt.. Den enda jag faktiskt vill ha egentligen..  Det jag bloggade om för 1 vecka sen..

ENSAMHET!!

Om exakt 3 veckor på nyårsdagen åker Anders & barnen med båten till Sthlm & bor 3 nätter på hotell. Dom ska hitta på massa mysigt dom 3. Bada i hotellpoolen, hälsa på kusiner, kanske gå på bio & något museum. Och jag är inte ett dugg avis.

För JAG ska bara vara här hemma helt ensam med mig själv!! Jag är ledig från jobbet hela helgen & frågan är om jag ens kommer lämna huset... Mer än för att ev handla mat & hämta in ved.. 

Jag kan inte låta bli att redan nu längta & drömma om den helgen. 
Jag känner inga måsten. Jo ett! Enda måstet är att försöka hålla mig hemma & jag tror (hoppas) det kommer bli en liten fördjupning i soffan. Men jag tror ändå att jag mellan filmerna kommer färdigställa gästrummet och sortera ännu fler lådor. För det får mig att må bra. Annars ska jag bara sova, ta varma bad ifred, äta lååång go-frukost framför nyhetsmorgon, gå här o plocka lite, laga mat jag gillar, tvätta & lyssna på musik. Det finns inte så mycket att skriva om det egentligen då det inte är något speciellt  jag ska göra, men det känns ändå nästan lika spännande som NYC resan i höstas.  

3 nätter & 2 hela dagar hemma, Bara jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar