lördag 12 mars 2016

En sista-minuten reflektion...

Om bara en liten stund drar det igång... Finalen i Melodifestivalen!

Såhär tycker jag...

Panetoz: Svängig låt men jag har inte fått den på hjärnan. Gillar deras sam-dans dock..

Lisa Ajax: Låter lite "Balkan"influrerad.  Ingen favorit..

David Lindgren: Rätt svag låt med helt ok refräng. Tycker att David är duktig men passar bättre i kostym än "lack-tshirt" & bomber-jacka. Passar inte honom att klä sig som en 21-åring.

SaRaha: Svängig låt som fastnar jag tror den hamnar top 3. Gillar dansen också

Oskar Zia: Tycker Oskar ska satsa på pop-låtar ist. Dom har han gjort bra tidigare gånger. Jag är inget fan av Ballader så denna gillar jag inte.

Ace Wilder: Gillar henne. Hon är cool men låten är väl sådär, jämfört med hennes debut i fjol..

Robin Bengtsson: Duktig men försvinner i finalens starfält. Låten fastnar inte..

Molly Sandén:  Hon är säkert duktig men jag har aldrig fastnat för henne. Låten är väl maffig men inget som tilltalar mig.

Boris René:  Snygga kläder o svänging låt men jag orkar inte se honom bita sig i läppen 10ggr och ragga på kameran.

Frans: Han VINNER!! Bra låt, grym röst & skön stil. say no more!

Wiktoria:  Grym röst & bra låt... hamnar top 3 med Frans & SaRaha!

Samir & Viktor: Astrid ÄLSKAR den.. Jag har redan tröttnat på den. Låten är "hör-bar" när man slipper se dom där 2 med sina oljade bringor...

Så där har ni min åsikt... Nu ska jag duka fram cola, fruktfat & poppa popcorn så ska jag o barnen bänka oss i soffan.


För Nuuuuuu kör vi!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar