onsdag 24 januari 2018

Dag 3...

Ännu en dag är förbi..

Natten va återigen inte så trevlig men efter en ipren somnade jag om..

Låg i sängen hela förmiddagen.
Sååå ont & trött efter dålig sömn! 

Har idag kommit fram till att Ipren+Alvedon är det som funkar bäst för mig.  Och ikväll är jag ännu mer rörlig än igår o imorse.

Ikväll lyckades jag även ta en dusch. Det piggade upp! 

Fast nu börjar det kännas i rygg o bäcken att jag spänner mig, belastar fel o suttit/legat ner för mycket.

Fast som jag också förstått av vänners erfarenheter så kommer det antagligen bli värre dom närmsta dagarna.  :-O 


Då känns det bra att jag hittat ett hyfsat bra sätt att smärtlindra. Nu ska jag bara komma i fas med doserna så det täcker natten. 

Fått så mycket pepp & heja rop senaste dagarna. Och 2 vänner har varit förbi. Första med leverans av Alvedon + lite gott & den andra spontant med blommor & gott. Hon fick äran att hjälpa mig in med ved. 

Så tacksam över mina fina vänner!

Jobbigast är ångesten inför natten.. Det har varit värst då..
Funderar på att sova i soffan inatt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar