måndag 22 januari 2018

*Alla fula ord jag kan tänka mig i ett o samma ord*

Alltså va F*N!!!! 

Vaknade vid 5 i morse o kände att Agnes va varm. Hon har varit lite slak i helgen till o från samt klagat över lock för örat.
Så jag steg upp, gick ner, in i skafferiet, upp på träpallen, tar termometern & ska ta ett steg ner (baklänges), missar steget och trillar baklänges och slår ryggen i hyllan.............. 

oj oj.. Går upp, tempar Agnes (38,5) & somnar om i en timme. Vaknar och smsar jobbet att det tyvärr blir vab.

Och när jag ska stiga upp har jag så jäääävla ont i 1-2 revben i ryggen. 

Och det tilltog under förmiddagen... Aj aj aj aj!! 

I eftermiddag har jag varit rätt bra smärtstillad o har kunnat röra mig hjälpligt. Men det är överjävligt att resa sig, hosta, vrida sig o hastiga rörelser är inte att tänka på.  
Får väl se vad doktorn säger imorgon. 
Just nu grämer jag mig så mycket. Så himla värdelöst o onödigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar