onsdag 20 januari 2010

Bättre..

Jag & Astrid somnade vid 09.30-10 och vaknade bara för lite ammning. Vi masade oss ur sängen runt 15. Hon är fortf täppt men jag känner mig piggare. Ingen matlust dock.
Har precis tagit mitt fösta bad sen Astrid kom. Har längtat så efter varma skummiga bad. Dom där 6-8 veckorna som det är "förbjudet" är äntligen över.
Kom att tänka på att sist jag badade va under "latensfasen from hell". Va jätte skönt fram till värken kom då fick jag panik kunde inte röra mig fick nästan lite cellskräck (orörlig & m vatten till halsen) och jag tyckte inte alls det va så skönt som dom säger. Så dom 3 ggr jag badade innan vi åkte in till förlossningen så varade baden bara 10 min, för såfort värken va över ville jag bara ur karet och få på mig TENS apparaten igen.

Nu ska jag försöka peta in några maskiner m tvätt och vika undan högen där nere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar