lördag 9 januari 2010

Lets dance...

Gillar dom klassiska "svenne-underhållnings programmen" som Robinson, körslaget & lets dance. Enkelt & underhållande.



Agnes gillar oxå "Lets dance"!!

Och igår va det premiär för sistnämnda (om ni nu missat det). Helt okej faktiskt. Lite taskigt stajlad Almenäs dock. Den klänningen skulle inte sitta snyggt på någon!!
Kul startfält. Och jag måste få tycka lite....

Wille - Tror han åker rätt snart. Folket har nog tröttnat på idén med rolig, klumpig gubbe som försöker dansa. Fast han va faktiskt bättre än jag trott.

Peter- Tål inte honom men han va väl okej!


Gudrun- Över förväntan och assnygga ben. Förstår inte varför folk ska va så "bajsnödiga" när det kommer till politik. Varför skulle man inte kunna dansa i TV bara för att man jobbar med politik. Det är bara dans och underhållning. Hade hon guppat under täcket i "big brother" hade jag kunnat förstå gnället. Har mer förtroende för ärliga & mänskliga politiker som bjuder på sig själva än tillbakadragna torrisar. FI kommer inte få min röst för det. Jag kan skilja på politik & underhållning!


Claudia - STOR FAVORIT!!! Otroligt duktig!


Marcus, Molly & Viktoria. Försvann lixom i mängden.


Agneta - Strååålande..


Rabih - Är ju sockersöt men snälla! Han MÅSTE lägga av med den där tungan.


EMD-Mattias - Vet inte om det bara va jag, men sprakade det inte liiite mellan han och Cecilia. Frågan är om hon blir anställd nästa säsong om hon dejtar ännu en av sina dansare, kanske just därför isf. Kom ihåg var ni läste det först.. :-)


Elin - Duktig men inte så bra som jag förväntat mig. lite fegt..


Stefan - Även om det säkert inte är medvetet så va det lite "gubbsjuke varning" Bläää!

Nu tillbaka till våran jätte spännande vardag här i 2-barnsträsket.. Bättre än träsket i Robinson förra året iaf.. ;-)
Vi har en vinnare!!!! Det ska va en "Wubbanub" i år enligt Astrid. Blir till att beställa 1-2 till. Precis som jag anat så blev allt ännu lite lättare när hon fick en napp. Hon sover bättre & i längre intervaller på dagen och är inte lika otröstlig på kvällen. YES! Men vi fortsätter m "minifom" dropparna fall ifall. Inte så sugen på att avbryta för att kolla. Hon är fortf lite ledsen på kvällen trots nappen nämligen.
Ikväll blir det tjejkväll här hemma. Anders ska in till stan och hänga m sin bror och några till. Lite synd att man inte kan hämta honom så att han kan ta en öl eller tre. Går lixom inte att packa in en sovande 2-åring & en gnällig 2 månaders i bilen & köra till stan kl 23. Så han väljer att ta bilen framför att åka kommunalt.

Och nu ska Anders åka så nu får jag sluta svamla här & ta hand om barnen ist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar