tisdag 9 november 2010

Det kom ett mms...

på mina underbara små skruttungar! Och vilken bild! BÅDA sitter/står still & ler! Det där lyckas man inte med ofta! Så fina att jag la bilden som bakgrund på mobilen och har gått och glott på den hela eftermiddagen och fånflinat m fuktiga ögon. Och visat den för ALLA mina jobbkompisar. Stackarna! Nu har jag egentidat nog (för denna gången) , längtar ihjäl mig till kl 20 imorgon! Och skulle det va så att vädret spårar ur & Gotlandsbåtarna blir inställda då kommer jag nog bli tokig...

Nu ska jag städa lite så att det ser ut som jag gjort jätte mycket här hemma. Blev bara lite lagom mycket sorterat & städat och massa vilat, snoozat & slöat! Fast det va nog det som behövdes för att ladda mammabatteriet m tålamod & energi.

Även om det varit lååångtråkigt sista kvällarna hemma så har det varit sååå skönt! Men mer än 6 dar helt ensam räcker absolut & blir över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar