söndag 28 november 2010

Jobbig natt.

Precis som för ett år sen helt enkelt..
För ett år sen:Latensfas from Hell, Rejält onda värkar var 10:nde minut. Och det va ändå bara början. :-S
Inatt: Astrid skrek 19-21:30 då hon tillslut somnade för att vakna igen 00:15 & där efter 3-5 ggr till. Jag har sovit asrisigt då hon legat hos mig och därför riskerar att krypa ur sängen.

Vet inte vilket som va värst helt ärligt.

Om 1 timme bär det av mor Alvesta & tåget hem. Bävar inför den resan kan jag lova, jag är låååångt ifrån utsövd & Astrid är lite instabil hon med. Eftermiddagen ska ändå ägnas åt Adventspynt & bak. Sen ska jag lova att lägga mig tidigt ikväll. För imorgon kl 05 ringer klockan för jobb.

Imorgon fyller min lilla plutt 1 år... Kan inte fatta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar