måndag 15 april 2013

1år & 35år!!

Igår fyllde jag 35år & förra veckan va det 1år sen vi körde iland på Gotland med hela vårt liv på ett lastbilsflak..... Dessa två jubileum firade vi med en liten festlighet i Lördags dvs med lite plockmat, dryck, musik och goda vänner! Kvällen va urtrevlig & blev rätt sen....

Ändå vaknade jag pigg & fräsch kl 07. Funderade på att stiga upp & städa men då sa jag till mig själv på skarpen att nu fick jag skärpa mig och tvingade mig själv att somna om! Vi va barnfria för guds skull.. Kl 09:30 hade jag dock sovit klart och steg upp, städade undan och satte mig i soffan och slökollade på TV! Strax joinade Anders & precis när vi skulle sätta på filmen "The Hobbit" så hörde vi skönsång från barnen & svärföräldrarna. Blev tårta & kaffe istället. Sen stängde vi av tvn och gick ut. För ute hade våren kommit på riktigt! solen sken & vinden va varma för första gången sen i höstas. Vi hängde på tomten, promenerade till affären, åt lunch på Gumbalde & plockade vår-blommor. En alldeles PERFEKT födelsedag alltså!!



Så här vill jag fira varje födelsedag framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar