söndag 21 april 2013

Den ju så himla praktisk & bra.....!!

För många år sen, ca 3-4 år.... Så fick man en gratis pantpåse när man köpte loka vatten. En stor plasig flergångs kasse med lock och dragkedja & med hål i locket för flaskan/burken. Aspraktisk, snygg & stor!! Har inte sett dom sedan dess faktiskt!  Senaste året har jag dock funderat på att slänga den gamla välanvända kassen. Sunkig som attans av läsk & öl slattat som runnit ut... Men det har tagit emot då den är så hiiiimla bra & praktisk!!  Har tvättat den i maskin, för hand & dessutom förvisat ut den i snön för att frysa bort unket... Den funkar men luktar väl inte så gott.

Därför blev jag helt galet glad igår när jag hittade en ny kasse på ICA Malmahallen här i Stånga. Köp 3 LOKA för 30kr och få kassen.. INGET SNACK OM SAKEN!!! hade betalt 100kr också!  ;-D
Och denna va lika snygg!! 

Så nu kanske jag äntligen kan förmå mig att slänga gamla sunkiga kassen............ 

Eller man kanske man kan lägga den i klorin & tvätta den igen!!   
Jag är helt enkelt ingen "stor-slängare"!   ;-D 

1 kommentar: