torsdag 5 september 2013

Long time....

Dagen efter förra inlägget kom då äntligen Anders & Agnes upp till Stugan tillsammans med Min syster & hennes blivande man Joel!! Och så drog förberedelserna igång!! Så det blev inget bloggeri då helt enkelt!

Sen kom dagen med stort B som i bröllop!!
VILKEN DAG!!! Och vilken KVÄLL/NATT!!

Nu är vi "hemma" på Gotland igen. Astrid har börjat på dagis här i Stånga så nu tar vi en 3-4 min promenad till dagis&Skola varje morgon. Sååå mycket härligare än att köra 14km T&R. Och igår började jag jobba igen. Allt är som vanligt... Förutom att vi fortf saknar ett HEM som är VÅRT.  Ska på visning imorgon på det ENDA huset till Salu här.  :-S  Längtar till vi har hittat vårt hem för då ska jag nog orka berätta för er alla om denna helvetes skit slut på sommaren då våra planer & drömmar om ett riktigt hem fick luft under vingarna och vi såg en ljusning för att sen bara för 1 vecka sen störtdyka ner i mörkret igen och nu står vi troligtvis på noll igen.. Mycket därför jag inte velat/orkat blogga så mycket heller. Där fick vi för att vi hoppades & trodde...  Usch.. Detta är verkligen så jobbigt.  :-( både vi & barnen behöver en fast punkt nu. Jag är på vippen att få panik!!! 
 Bara att försöka fokusera, fundera ut ett alternativ & hoppas på en lösning snarast! 
Lovar att återkomma till bröllopet i ett annat inlägg. Nu bär det av till jobbet!

1 kommentar:

  1. Åååh, vad tråkigt att höra att det inte blev som ni ville! :(

    SvaraRadera