måndag 25 augusti 2014

Saker man "lär sig" när man plockar upp varor...

I sommar när jag frontat, kollat datum & packat upp varor på jobbet har jag upptäckt att det står serveringstips på ICA:s påläggs-förpackningar. Och jag måste ge en stor eloge till den som författat dessa rader för jäklar va sugen jag blivit på att testa när jag läst texten.. 

Idag bestämde jag mig för att testa serveringstipset på den Extrarökta lantskinkan. 



Så idag köpte jag skinkan, ett fruktbröd från Laban & ädelost. Päron hade jag hemma i fruktkorgen.





Och jäklar va smaskigt det va! Sött, salt & ädelost på det. 

Vardagslyx!

När denna förpackningen är slut måste jag testa nästa. Jag tror faktiskt jag ska testa ALLA serveringstipsen på alla ICAs pålägg. Blir ju ännu mer nyfiken på resten nu när denna va så bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar