tisdag 5 augusti 2014

Sista dagen..

Imorgon ringer klockan vid 4 & det är dags att ta bussen till flyget.
 Det är dubbla känslor. Här serveras det mat morgon, middag & kväll. Vi badar, solar & får rummet städat varje dag. Finns inte mycket annat att göra än att njuta av egentid, hotellets service & tid m barnen, Anders och dom andra. Känns härligt lyxigt. Men samtidigt längtar jag ihjäl mig efter att få laga min egna mat, lite svalare väder, sommarhäng med mamma, pappa, Maja & Joel på vårt underbara Tegelstrand. Och barnen (främst Astrid) behöver nog oxå lite mer vardagsliv & lite sömnrutiner. Tror dom oxå börjar bli mätta på Cola, glass & pannkakor m nutella till frukost.

Idag startade jag dagen med min vanliga rutin. Frukost, lämna barnen på klubben, hämta vatten i baren och sen ner till stranden. 
Älskar det salta uppfriskande havet. 

Men efter en timme blev det för hett så nu sitter jag vid poolbaren med en kall öl & en tallrik m frukt och väntar på att barnen ska släppas ut från barn-klubben. 

Sen blir det ett snabbt dopp i poolen innan det är dags för lunch! Tror jag ska ta en gyros. 

Som sagt. Härliga lata dagar men nu längtar jag efter något annat.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar