onsdag 28 oktober 2009

Övning ger färdighet..

hoppas jag.

Familj & vänner har sagt att jag borde starta en blogg. Ta da! Här är den...
Synd bara att jag inte kunde klämma fram ett fräsigare namn när jag väl bestämt mig för att göra slag i saken. :-)

Jag måste erkänna att jag känner mig aningen gammal helt plötsligt. Massa nya ord och grejer att lära sig. Men det är aldrig försent.... Så nu har jag något att pyssla med på nätterna framöver. För sova verkar ju stört omöjligt.

Så om ni har överseende med lite nybörjarfel, konstig svenska, missbruk av prickar, paranteser & utropstecken (ska försöka dra ner) så hoppas jag att denna bloggen ska bli något läsvärt framöver, iaf för mina nära & kära.

/Lina

1 kommentar:

  1. Kul att du slog slag i saken. Tror denna blogg kommer bli toppen. Lycka till!! Kram lillstrumpa

    SvaraRadera