onsdag 28 oktober 2009

det här med sömnen..

är sååååå frustrerande.

Inatt somnade jag inte förän kl 04. Och kl 07 ringde klockan. 3 timmar alltså!! Helt värdelöst!

Visst det sägs att det är kroppens sätt att förbereder sig på vaken nätter m bäbisen. Men borde den inte ladda inför förlossningen som faktiskt är INNAN dom där nätterna?? Ska det fortsätta såhär kommer jag vara på vippen till galen av trötthet och absolut inte palla med en förlossning.

Värsta är att jag nog inte kommer somna om förän närmare lunch nu ändå. Så uppe i varv efter morgonrutinen med möss & vantjakt & skokrig.

Har iaf lyckats få iväg Agnes till dagis tillslut. Så nu ska jag bre mig 2 "frökusar" (fazers nya dinkelbröd, MUMS) majo, skinka, tomat & örtsalt på det och krypa upp i soffan med senaste nr av "Laga lätt". Och hoppas på det bästa! Dvs att jag somnar.



Ruffs trollet Agnes dricker frukostvälling & är som uppslukad av dom aningen flummiga figurerna i "Drömmarnas trädgård".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar