måndag 17 september 2012

Grymmaste doftljuset från grymmaste mannen!

Anders va en sväng till Sthlm förra veckan. Han undrade när han åkte om det va något jag ville ha. Svarade: ett nytt Kobo doftljus, mest på skämt..
 Fick ett litet sådant på min födelsedag som han köpte i shopen på Yasuragi & nu sjöng det verkligen på sista versen.. Läs HÄR om våra dagar på underbara Yasuragi. .Luktar så ljuuuvligt och så är det drygt (fyllde år i April)!

När jag vaknade i Lördags stod det en kasse från "Posh living" nedanför trappen...

Älskling hade köpt ett nytt KOBO ljus modellen större!!! 


Underbara man! Det här håller säkert till näst jag fyller år.   ;-D

2 kommentarer:

  1. Åhhhh. Allt som hör Yasuragi till får mig på fall. Ljusen ser underbara ut och jag är övertygad om att de doftar himmelskt. Härlig make!

    SvaraRadera
  2. Hej Lina
    Mitt namn är Jimmy och jag arbetar som Spachef på Yasuragi. Såg din blogg och att du tyckte om doftljuset från Yasuragi. Jättekul att du tycker om det och att din man överraskade dig med ett nytt. Vill ju inte vara sämre så tänkte skicka över ett annat doftljus från oss till dig, som en liten överraskning. Maila mig bara din adress så kommer det ett nytt doftljus till dig inom kort.
    Ha en riktigt bra vecka.

    Med vänliga hälsningar
    Jimmy Myhrinder
    jimmy.myhrinder@yasuragi.se

    SvaraRadera