tisdag 17 april 2012

Köksduken....

Det tog inte mer än 2-3 måltider så va det små flåttiga fläckar på bordet där barnen satt och då det inte tillhör oss utan husägaren så ville jag inte riskera att det kanske blir förstört....

Åkte på studds till Visby i jakt på en vaxduk..... Tillslut hittade jag något som faktiskt va snyggt. Eller något snarare MASSOR snyggt så jag stod nog & valde i 10min tills Astrid ruttnade & försökte klättra ur vagnen. På Åhlens säljer dom nämligen avtorkningsbar & tvättbar akrylduk på metervara. Just denna kostade 149kr/meter och är alldeles underbar!!


4 kommentarer:

  1. superfin!!! Precis en sån vill jag ha! Vet du vad tyget heter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minns inte namnet på mönstret. Hittade på Åhléns på löpmete

      Radera
    2. Såg att det var förra året... Men tack för svar!

      Radera