onsdag 10 mars 2010

Onsdag so far...


Min älskade lilla bäbis hade 39 grader i morse! Stackars plutt.
Men Agnes däremot verkar va på bättringsvägar så idag har det varit fullt upp!
Vi har läst en massa böcker!
Spelat "Lotto" dvs Jag ska ge Agnes kort som hon lägger ut på brickorna och när det är klart..Då börjar vi om...

Lekt m Lego!!
Målat! (Kolla EMO frissan)
Och nu tar hon en powernap i soffan..
Och Astrid sover oxå så då passar jag på att blogga lite..
Men nu ska jag klippa bäbisnaglarna innan hon vaknar.
Fullt upp alltså!
:-)




4 kommentarer:

  1. hihi kul med lotto, kanske vi ska köpa till vår lilla sessa snart också!

    hoppas ni haft en fin kväll, kram!

    SvaraRadera
  2. Lotto är jätte kul. Och så lär man sig ord samtidigt.. Det är skoj!!

    SvaraRadera
  3. Hej, men åh va märkligt, jag har bla beställt på den + flera jag känner precis innan tiden gick ut, skrev du in rätt kod? bloggrabatt utan några extra tecken? Hör av dig om du inte fick det att fungera.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej tjejen! Hoppas ni har en riktigt härlig fredagkväll:) Jag har varit i kontakt med barnlycka och självklart ska du få samma kanon deal med halva priset på hela sortimentet eftersom det krånglade med koden.

    De vill att du mailar dom, hänvisa till min blogg och att det krånglade så ska du få en egen personlig rabattkod så att du också kan handla för halva priset! Mailar dom gör du på mailadress: info@barnlycka.se

    Ha en underbar helg o happy shopping! Kramar

    SvaraRadera