tisdag 9 juli 2013

Mappa är här!!

Mappa (Mamma&pappa) är här.. Kom i Söndags & stannar 1 vecka!! Helt underbart mysigt! Synd bara att jag jobbar hela dagarna...... Men dom får massa kvalitetstid med Agnes&Astrid istället.

I veckan drar StångaSpelen igång.. Va en sväng på Malmen igår för möte & lite fix. Iom att jag jobbar är det inte så mycket jag kan hjälpa till med under spelen. Men jag ska iaf servera på avslutningsfesten precis som i fjol. URKUL!

Längtar efter näst mest just nu:  Soooovmorgon/vakna av mig själv. Börjar tidigt HELA veckan.  Lite ovant att klockan ringer vid 04:45 VARENDA morgon när man mest jobbat skift hela sitt liv.

Längtar ALLRA mest efter just nu: Seeeemester..... och ett hem såklart!  ;-D

Nu ska jag ta mitt nya schema, kalendern & sätta mig i solen med en öl och mina föräldrar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar