söndag 21 juli 2013

Om dom där RETRO grupperna på Facebook!!

Jag är med i några RETRO-Grupper på Facebook. Bla köp&sälj, loppisfyndet & frågor&svar....

Jag måste bara få berätta något som gjorde mig så GLAD!!!

För några veckor sen hade en kvinna lagt upp en bild på sina loppisfynd på "loppisfynd" gruppen. Jag såg att hon bla hade hittat en shaker som jag minns att vi hade hemma under min uppväxt. Dom är jätte bra & snygga.

Jag kommenterade bilden & skrev att om hon ska sälja så är jag intresserad..

Någon dag senare kommenterade en helt annan tjej bilden & taggade mig. Hon skrev att hon hittat en sådan shaker på en loppis & köpt den för att hon minns att hon sett att någon (jag) varit intresserad av att köpa en sådan. Hon ville inte ha mer än den 5:an hon betalt och frakten. jag förde över frakten + några extra 20:or till hennes konto & härom dagen landade den hos mig!!


Helt underbart gjort av henne! 

Haft mycket nytta av RETRO grupperna på Facebook, speciellt frågor&svar. Medlemmarna delar gladeligen med sig av sin kunskap. och jag försöker självklart också dela med mig av mina kunskaper när jag kan!!  

I LOVE FACEBOOK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar