torsdag 10 oktober 2013

Det börjar dra ihop sig...

Fast ännu ligger jag bra till. Har börjat limma, klippa & greja.... Det är 2 månader kvar & det flyter på bra, än sålänge.
Fast jag misstänker att sista tiden kommer bli hektisk!! Men SHIT va kul det ska bli & rätt läskigt! För tänk om ingen tycker "mina" ideér är så kul & snygga som jag själv tycker.. (Självförtroendet är väl sådär mellan varven) Men jag MÅSTE testa min dröm för ingen minns en fegis.... och....För det är sååå jäkla kul, stimulerande  & spännande det här med mitt lilla "Remake" projekt. Kom faktiskt på en grej senast ikväll! I värsta fall får alla jag känner massa "remakes" i julklapp.  :-D

Det började med att jag I fjol på Stångas Julmarknad bestämde mig för att NÄSTA år ska jag stå här & sälja... något... Jag funderade lite & kom på att jag ska testa att "göra om" (remake) loppis prylar/fynd & sälja!

Rätt snart började jag fundera, söka ideér på kul & ENKLA (rätt ohändig med NOLL tålamod) "Remake" pyssel och efterhand började jag köpa in material på loppisar & pysselbutiker/tradera...  Har just nu 5-6st olika grejer som jag (och delvis min grymt händiga pappa) börjat testa & producera. Och såklart ska det bakas lite oxå (vad vore julmarknad utan hembakat?)

Vet inte varför jag vill hålla projekten hemliga just nu.... Men min magkänsla känner att jag "jinxar" om jag berättar innan jag FAKTISKT fått klart ALLT & verkligen står där och säljer den 2:a Advent.....

Liten hint om några av materialen som kommer användas iaf.....


Inte ihop dock... Sug på den!



1 kommentar:

  1. Åh, det är så bra och fint så, kommer att bli skitbra det där. Tillsammans ska vi länsa besökarnas plånböcker! ;)

    SvaraRadera