onsdag 4 november 2015

Vi är på gång!!!

Ikväll har vi haft vårt 1:a möte inför årets Julmarknad här i Stånga. Bokningarna har strömmat in sista veckorna. Så mysigt & roligt att vara igång.

Om 32 dar är det dags för Stånga Julmarknad ute på Stangmalmen för 9:onde året i rad. 

Mycket som ska fixas & planeras samtidigt som jag själv ska vara med och sälja på marknaden. Så det är dubbelt upp med fix & planering. Men SÅÅÅÅÅ roligt!!

Jag har lite nya idéer för mitt i år.. Blir som vanligt endel remake & lite bakat. Knepiga är att just nu ligger allt material nerpackat i källaren. Men lite nytt ska jag väl få ihop. 

Så befinner ni er på Gotland 6:e December så tycker jag absolut att ni ska komma till Stånga.

Kika in på vårt evenemang "Stånga Julmarknad 2015" på Facebook. Eller Hashtaggarna #stångajulmarknad   #stångajulmarknad2014 & #stångajulmarknad2013 på Instagram för en lite försmak på Gotlands mysigaste julmarknad. 

Ps. Vi har beställt nysnö, vintersol & minusgrader.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar